مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-14سياسي

دولت سیزدهم درصدد گسترش همکاری ها با کشورهای همسایه


دولت سیزدهم درصدد ترمیم روابط و گسترش همکاری ها با کشورهای همسایه است.

- ، عباس بدخشان ظهوری در دیدار با استاندار البرز با موضوع گسترش همکاری های تجاری بین البرز و ارمنستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست های کلان کشور مبنی بر تقویت ارتباطات در حوزه های مختلف با کشورهای همسایه، افزود: دولت نیز در این راستا دستور کار ویژه ای دارد و تمامی سفارتخانه ها برای تحقق این امر وارد عمل شده اند.

وی ادامه داد: عدم وجود استراتژی صحیح صادراتی در گذشته، طی سال های گذشته کشور را در توسعه صادرات با کشورهای همسایه با آسیب مواجه کرده است.

ظهوری گفت: با توجه ویژه ای که اکنون از سوی دولت سیزدهم در این زمینه صورت گرفته به سوی رفع موانعی همچون خودتحریمی ها و اتخاذ تدابیر عملیاتی برای گسترش تبادلات بویژه در حوزه صادرات حرکت می کنیم.

وی افزود: ضعف مشخص ما، عدم معرفی جامع و قوی از توانمندی های موجود است که علیرغم دستاوردهای بزرگی که حاصل شده، هنوز دنیا آگاهی و شناخت لازم را از آنها ندارد.

این مسئول گفت: باید صادرکننده داخلی تمامی پارامترهایی که برای صادرات و افزایش تقاضا وجود دارد را رعایت کنند که نوع بسته بندی، کیفیت و نحوه حمل و نقل از اهم آنها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم درصدد گسترش همکاری ها با کشورهای همسایه

دولت سیزدهم درصدد گسترش همکاری ها با کشورهای همسایه